Hoe gaat het bestellen bij Tweezijdig-webshop  in zijn werk?

Als u op onze website komt ziet u aan de linkerkant van de site het menu met een aantal hoofdpagina's. Onder de hoofdpagina's zitten subpagina's, die zichtbaar worden als u op de hoofdpagina klikt. Dat item wordt dan vetgedrukt en de subpagina titels verschijnen.

Stap 1:    Bij de gekozen pagina gaat u naar het artikel van uw keuze en kunt u meteen overgaan tot bestellen (knop "bestellen") of u klikt op de foto voor een vergroting of meer info. Als u kiest voor meer info dan komt u op de volgende pagina van dat artikel. Wanneer u dan besluit het artikel te bestellen klikt u op “voeg toe aan winkelwagen>>
Als u de andere beelden/artikelen op deze pagina nog wilt bekijken, dan klikt u op de pijltjes < Artikel 4 van 8 > rechtsboven. Als u besluit niet te bestellen kunt u terug naar het overzicht door linksboven op de pagina te klikken op “terug naar overzicht”.

Stap 3: Als u het artikel heeft toegevoegd aan de winkelwagen, komt u vervolgens in het overzicht van de winkelwagen. Bovenaan ziet u dan de bestelstappen. De gekleurde cirkel met cijfer laat zien waar u zich bevindt in het bestelproces. (1 t/m 4)

Stap 1 van 4
Maak hier de keuze voor de “Betaalwijze” door middel van het keuzemenu erachter: “ -- maak uw keuze --
Er zijn 6 verschillende mogelijkheden, die hieronder opgenoemd worden:

1.  Betalen bij afhalen, u kiest voor betalen bij afhalen, dus u betaalt geen verzendkosten.
2.  Directe betaling via iDeal, voor een snelle levering:

ideal-payoff-1-klein.jpg

Uitleg iDeal
Heeft u toegang tot internetbankieren bij uw bank?
Dan kunt u zonder speciale software gebruikmaken van iDeal, de makkelijkste manier van betalen op internet.
•    Het is snel, simpel en veilig betalen via de bekende interface van internetbankieren.
•    iDeal is voor u bij Tweezijdig-webshop gratis.
Voordelen van iDeal
•    iDeal is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren.
•    iDeal wordt ondersteund door de vrijwel alle Nederlandse banken.
•    Controle en overzicht op de betaling.
Hoe werkt iDeal?
•    Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDeal wilt betalen.
•    Klik op de iDeal-betaalknop en selecteer uw bank.
•    Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat.
•    U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling.
•    Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en de webwinkelier wordt geïnformeerd dat de bestelling is betaald.
3.  SofortBanking/Direct banking, Europese betaalmethode, vergelijkbaar met iDEAL
4.  Bancontact/MisterCash, in België populaire betaalmethode.
5.  Vooraf overmaken, indirecte betaling. U maakt het geld over via uw eigen bank. (zonder gebruik te maken van iDeal) Zodra de betaling op de rekening van Tweezijdig-webshop is bijgeschreven wordt er overgegaan tot levering/verzending.
Hoe werkt een overboeking (per bank/giro)?
Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u direct een orderbevestiging per e-mail. In deze bevestigingsmail staat uw ordernummer en het rekeningnummer waarnaar u het bedrag moet overmaken. Aan de hand van deze bevestigingsmail kunt u uw betaling doen.
6.  Betalen via factuur, u ontvangt een factuur met BTW (PDF) per e-mail. Zodra de betaling van deze factuur op de rekening van Tweezijdig-webshop is bijgeschreven wordt er overgegaan tot levering/verzending.

Maak hierna de keuze voor het verzenden bij de knop “Versturen binnen” door middel van het keuzemenu erachter: “Verzendopties, maak u keuze”. Hier kunt u de manier van verzenden of afhalen aangeven.
Verzenden kan via PostNL of DHL. Of Bestelling afhalen, dan betaalt u geen verzendkosten.
NL betekent verzenden binnen Nederland, EU 1 t/m 3 (= PostNL) of EU zone 1 t/m 3 (= DHL) betekent verzenden binnen Europa:
EU 1 = België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Zweden.
EU 2 = Bulgarije, Estland, Finland, Hongarije, Ierland, Letland, Litouwen, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Tsjechië.
EU 3 = Albanië, Andorra, Bosnië-Herzegovina, Canarische Eilanden, Cyprus, Faeröer, Gibraltar, Griekenland, Groenland, IJsland, Kanaaleilanden, Kroatië, Liechtenstein, Macedonië, Malta, Moldavië, Montenegro, Noorwegen, Oekraïne,
San Marino, Servië, Turkije, Vaticaanstad, Wit-Rusland, Zwitserland.
EU zone 1 = Duitsland
EU zone 2 = West Europa
EU zone 3 = rest Europa

Als u recht heeft op een korting, vul dan bij "kortingscode" de code in die u van ons heeft ontvangen. De korting zal dan automatisch verrekend worden en zichtbaar zijn voor u.
Komt u er op deze pagina achter dat u een artikel toch niet wilt of wilt wijzigen, dan kunt u dat artikel verwijderen uit de winkelwagen door op het x kruisje onder het aantal te klikken. Het artikel zal dan uit de winkelwagen verdwijnen. Wilt u er meer of minder? Dat kunt u wijzigen met de pijltjes achter het aantal. Als er van een artikel niet voldoende op voorraad zijn, dan verschijnt dat in beeld.
Wilt u terug om verder te winkelen? Klik dan op “<< verder winkelen” linksonder in het scherm.
Is de bestelling klaar? Klik op “bestelling afronden>>”, rechtsonder in het scherm.

Stap 2 van 4
U komt nu op de pagina waar u een aantal contactgegevens in moet vullen.
Contactgegevens, hier vult u uw eigen gegevens in. Velden met een * zijn verplichte velden om in te vullen.
Factuuradres,  hier vult u in op welk adres de factuur en het artikel(en) moet worden afgeleverd.
Is het factuuradres afwijkend van het afleveradres?
Vink dan het veldje “ik wens een afwijkend afleveradres op te geven” aan en vul daar het juiste afleveradres in.
Hierna ziet u de mogelijkheid om de nieuwsbrief te ontvangen. Vink het veldje ervoor aan en u ontvangt elke keer de nieuwsbrief van Tweezijdig-webshop. Hiermee geeft u toestemming dat wij uw e-mailadres mogen gebruiken voor de informatie over de ontwikkeling van de website, speciale aanbiedingen en acties door middel van de nieuwsbrief. Als u geen nieuws meer wilt ontvangen van tweezijdig-webshop, dan kunt u zich te allen tijde uitschrijven. Om af te melden zit een link onderaan de nieuwsbrief.
Vinkt u het veldje “onthoud contactgegevens” aan dan kiest u ervoor dat u bij een eventuele volgende bestelling uw contactgegevens niet opnieuw hoeft in te vullen.

Als u toch nog wat vergeten bent kunt u altijd terug door op de knop "<< terug" te klikken, linksonder aan de pagina. U gaat dan 1 pagina terug.


bestellenstap4.jpg

Als u alles hebt ingevuld, klikt u op “bestelling afronden>>".

Stap 3 van 4
Hier ziet u de door u gekozen artikelen en de totale kosten.
U ziet uw opgeven naam, adres en woonplaats. Controleer deze gegevens goed! Wanneer u gegevens wilt veranderen, klik dan op “terug” linksonder op het scherm.
Lees hierna de algemene voorwaarden. Vergeet niet het veldje aan te vinken met de verklaring kennis te hebben genomen van en in te stemmen met de Algemene Voorwaarden. Als u dit vergeet zal de bestelling niet doorgevoerd worden.
Bent u tevreden en klopt alles, klik dan op “bestelling bevestigen >>"

U komt nu op het scherm met de bevestiging en tevens de melding dat u de order per mail ontvangt.
Heeft u hierbij gekozen voor betalen bij afhalen, dan ontvangt u in de bevestigingsmail de adres gegevens en het tijdstip voor het ophalen van uw artikelen.

En dan tot slot de verzending/levering:
•    Heeft u voor betalen bij afhalen gekozen, dan vindt u in de bevestigingsmail de gegevens voor het ophalen van uw producten. Hiervoor graag even contact met ons opnemen om een tijdstip af te spreken. U kunt alleen contant betalen bij afhalen.
•    Heeft u voor ideal-betalen gekozen dan wordt uw pakketje binnen 2 werkdagen geleverd. (NB PostNL bezorgd niet op maandag en DHL is minimaal 3 dagen levertijd)
•    Heeft u gekozen voor vooraf overmaken dan wordt uw pakketje na ontvangst van betaling binnen 2 werkdagen geleverd. (NB PostNL bezorgd niet op maandag en DHL is minimaal 3 dagen levertijd)
Lukt het ons niet de bestelling binnen 4 werkdagen te leveren dan nemen wij contact met u op.

Mocht tijdens het verzenden blijken dat de verzendkosten lager zijn dan u reeds betaald heeft, (bijvoorbeeld omdat het toch met brievenbuspost verzonden kan worden) dan storten wij het teveel betaalde bedrag z.s.m. op uw rekening terug.


Mocht u verder nog vragen hebben met betrekking tot het plaatsen van een bestelling of een andere vraag? Aarzel dan niet en neem contact met ons op via: info@tweezijdig-webshop.nl

Nieuwsbrief

Ja, ik wil op de hoogte blijven, stuur mij de nieuwsbrief
Aanmelden
© 2012 - 2017 Tweezijdig-webshop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.